Abstract
A journalist in modern conditions must master new technologies and be able to work in new formats. Multimedia projects are the most popular and in demand among the audience. The article explores the specifics of a multimedia project as a format for journalistic investigation, explores technologies for creating a media product and the methods of work of a journalist.
References
Абожина, Н. К. Журналистское расследование на телеэкране: опыт и проблемы / Н. К. Абожина // Вестник Санкт-Петербургского университета. – 2007. – № 4. – C. 231–234.
Кульчицкая, Д. Ю. Мультимедиа и СМИ / Д. Ю. Кульчицкая // Вопросы теории и практики журналистики. – 2012. – С. 100–104.
Райзберг, Б. А. Финансовый словарь / Б. А. Райзберг, Л. Ш. Лозовский. – https://dic.academic.ru/dic.nsf/fin_enc/25382 (дата обращения: 13.04.2020).
Смирнова, Е. А. Инфографика в системе журналистских жанров / Е. А. Смирнова // Вестник ВолГУ. – 2012. – № 11. – С. 92–95.
Newizv.ru. – https://newizv.ru/news/tech/20-09-2019/multimediynyy-proekt-chto-eto-takoe (дата обращения: 20.02.2020).
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright (c) 2021 Tamara Fedotova