Poetry Festival InВерсия»: Mission and Stages of Development
HTML (Русский)
PDF (Русский)

Keywords

poetry festival
«InВерсия»
festival
Ural poets
contemporary art

Abstract

The article gives a comprehensive description of the poetry festival «InВерсия» as a cultural project of Ural poets; the dynamics of the event is reflected; the role of this event in the city life is revealed, substantiated and emphasized. The authors pose a problem, define the project’s objectives and announce a variety of sociocultural functions of the festival.

HTML (Русский)
PDF (Русский)

References

Пономарева, А. М. Креативные средства и инструменты коммуникационного маркетинга : монография / А. М. Пономарева. – Ростов-н/Д. : Мини Тайп, 2009. – 159 с.

Немчинова, И. П. Продвижение молодежного медийного проекта посредством использования платформ социальных сетей / И. П. Немчинова // Аллея науки. – 2017. – Т. 3, № 15. – С. 392–396.

Хангельдиева, И. Г. Арт-маркетинг и его значение для современного искусства / И. Г. Хангельдиева. – М. : Университетские чтения, 2011. – С. 17–25.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Copyright (c) 2021 Marina Makarova, Natalya Fetisova, N. ZykhovskayaNatalya Zykhovskaya