New Media Platforms in Digital Communications: Marketing Aspect
HTML (Русский)
PDF (Русский)

Keywords

media
new media
digital communications
Internet
SMM marketing
marketing

Abstract

The article reveals the concepts of new media, media platforms, forcasting. The analysis of functions formats of media platforms. Also suggests current trends for the effective promotion of companies.

HTML (Русский)
PDF (Русский)

References

What is a media platform? What are its functions? What are its purposes? – Режим доступа: https://www.quora.com/What-is-a-media-platform-What-are-its-functions-What-are-its-purposes (дата обращения: 12.04.2020).

Шестеркина, Л. П Интегрированные коммуникации в новых медиа / Л. П. Шестеркина. – Челябинск : Изд-во ЮУрГУ, 2016. – С. 29.

Копылов, О. В. Особенности творческой деятельности журналиста в условиях медиаконвергенции : дис. канд. филол. наук / О. В. Копылов. – Екатеринбург, 2013. – 185 с.

Forecasting. – https://dictionary.cambridge.org/ru/словарь/английский/

forecasting (дата обращения: 14.04.2020).

Китаева, Е. О. Интернет-маркетинг – инструмент бизнес-пространства Интернета / Е. О. Китаева // Вестник МГУП. – 2017. – № 2. – С. 66.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Copyright (c) 2021 Darya Milyoshina