Abstract
The article reveals the concepts of new media, media platforms, forcasting. The analysis of functions formats of media platforms. Also suggests current trends for the effective promotion of companies.
References
What is a media platform? What are its functions? What are its purposes? – Режим доступа: https://www.quora.com/What-is-a-media-platform-What-are-its-functions-What-are-its-purposes (дата обращения: 12.04.2020).
Шестеркина, Л. П Интегрированные коммуникации в новых медиа / Л. П. Шестеркина. – Челябинск : Изд-во ЮУрГУ, 2016. – С. 29.
Копылов, О. В. Особенности творческой деятельности журналиста в условиях медиаконвергенции : дис. канд. филол. наук / О. В. Копылов. – Екатеринбург, 2013. – 185 с.
Forecasting. – https://dictionary.cambridge.org/ru/словарь/английский/
forecasting (дата обращения: 14.04.2020).
Китаева, Е. О. Интернет-маркетинг – инструмент бизнес-пространства Интернета / Е. О. Китаева // Вестник МГУП. – 2017. – № 2. – С. 66.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright (c) 2021 Darya Milyoshina