Abstract
The article reveals the concept of digital marketing. The relevance and role of digital marketing in the modern world are revealed. The main authors studying digital marketing are given. Identifies the main demands of the business.
References
Артамонова, О. В. Молодой ученый / О. В. Артамонова. – 2017. – № 10. – С. 184–187 (дата обращения: 25.04.2020).
Гавриков, А. Интернет-маркетинг. Настольная книга digital-маркетолога / А. Гавриков, В. Давыдов, М. Федоров. – M., 2020. – 348 с.
Китаева, Е. О. Интернет-маркетинг – инструмент бизнес-пространства Интернета / Е. О. Китаева // Вестник МГУП. – 2017. – № 2.
Халилов, Д. Маркетинг в социальных сетях / Д. Халилов // Маркетинг в социальных сетях. – 4 изд. – M., 2017. – С. 20–227.
https://scienceforum.ru/2017/article/2017032389 (дата обращения: 25.04.2020).
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright (c) 2021 Kristina Konovalova