Стратегии самопрезентации современных писателей в интернет-дискурсе
HTML (Русский)
PDF (Русский)

Keywords

стратегии самопрезентации
современные писатели
интернет-дискурс

Abstract

The article examines the features of self-presentation of a creative person in the Internet environment, explores the potential of Internet genres in the implementation of the self-presentation strategy of such modern writers as Dina Rubina, Ekaterina Oaro, Boris Akunin and Marina Paley.

HTML (Русский)
PDF (Русский)

References

Кулинич, Е. В. Специфика самопрезентации как коммуникативного явления / Е. В. Кулинич // Вестник Томского государственного университета. – 2007. – № 299. – С. 7‒10.

Ушкин, С. Г. Визуальные образы пользователей социальной сети «ВКонтакте» / С. Г. Ушкин // Мониторинг общественного мнения: экономические и социальные перемены. – 2012. – № 5. – 165 с.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Copyright (c) 2022 Александра Сергеевна Ключникова, Наталья Николаевна Шлемова