Abstract
The article examines the features of self-presentation of a creative person in the Internet environment, explores the potential of Internet genres in the implementation of the self-presentation strategy of such modern writers as Dina Rubina, Ekaterina Oaro, Boris Akunin and Marina Paley.
References
Кулинич, Е. В. Специфика самопрезентации как коммуникативного явления / Е. В. Кулинич // Вестник Томского государственного университета. – 2007. – № 299. – С. 7‒10.
Ушкин, С. Г. Визуальные образы пользователей социальной сети «ВКонтакте» / С. Г. Ушкин // Мониторинг общественного мнения: экономические и социальные перемены. – 2012. – № 5. – 165 с.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Александра Сергеевна Ключникова, Наталья Николаевна Шлемова