Engagement Rate by Reach as a Tool for Evaluating Communication
HTML (Русский)
PDF (Русский)

Keywords

engagement ratе
coverage
internet
SMM marketing

Abstract

The article reveals the concept of engagement rate. The relevance and role of communication assessment tools in the modern world have been identified. The main authors studying efficiency of communication in SMM marketing are presented.

HTML (Русский)
PDF (Русский)

References

Багиев, Г. Л. Маркетинг взаимодействия: измерение и оценка качества маркетингового обеспечения бизнес-коммуникации / Г. Л. Багиев // Известия СПбГУЭФ. – 2010. – № 4. – С. 17.

Хамиров, Д. Маркетинг в социальных сетях / Д. Хамиров. – 2013. – С. 226.

Китаева, Е. О. Интернет-маркетинг – инструмент бизнес-пространства Интернета / Е. О. Китаева // Вестник МГУП. – 2017. – № 2. – С. 118.

https://popsters.com/blog/post/er-how-to-calculate-engagement-rate (дата обращения: 30.04.2020).

https://livedune.ru/blog/engagement_rate (дата обращения: 30.04.2020).

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Copyright (c) 2021 Elizaveta Bahcheva